.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلنگ‌ مجتمع دنياي آرزو در ساري به زمین زده شد

شمال نيوز: با حضور مسئولان شهرستان ساری مجتمع چند منظوره دنیای آرزو در ساری کلنگ‌زنی شد.

به گزارش شمال نیوز ، شهردار ساری در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع چند منظوره دنیای آرزو در حاشیه شهرستان ساری در جاده خزرآباد اظهار داشت: ساخت مجتمع دنیای آروزو از شورای سوم پیگیری شد که با حضور چند سرمایه‌گذار و خیر مدرسه‌ساز کشور در ساری از امروز کار اجرایی و ساخت این پروژه آغاز می‌شود.

سید علی حجازی درباره مشخصات فنی این پروژه  بیان داشت: مجتمع دنیای آرزو در پنج بلوک شامل ساختمان اداری، تجاری و مسکونی در زمینی به مساحت 100 هزار مترمربع ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت این پروژه حدود پنج سال طول می‌کشد، بیان داشت: برای ساخت این پروژه نیاز به نیروی کار مناسب داریم که بخش از نیروی کار ساختمانی ساری در این پروژه فعال می‌شوند و پس از اتمام کار برای فعالیت، این پروژه نیز نیروی کار مناسبی را پوشش می‌دهد.

وی یکی از اهداف اصلی ساخت مجتمع چند منظوره در ساری را تامین‌کننده بستر مناسب برای مبادلات تجاری و اشتغال در زمینه خدمات‌رسانی به شهروندان عنوان کرد و بیان داشت: با شروع ساخت این پروژه رونق مناسبی در صنعت ساخت‌وساز در مرکز استان ایجاد می‌شود.

مدیرعامل پروژه چند منظوره دنیای آرزو نیز در این مراسم با بیان اینکه پروژه دنیای آرزو تنها متعلق به شهرداری و شورای شهر نیست، بیان داشت: این پروژه برای رفاه حال مردم ساری ساخته می‌شود که بدون حمایت مردم  اجرای این پروژه به اتمام نمی‌رسد.

فرهاد شاهسوارنی در پایان با تاکید بر حمایت مردمی برای ساخت این پروژه خطاب به مردم ساری بیان داشت: تقاضا می‌کنم در ساخت این پروژه با ما همراه باشید که برای اجرای بهتر  و زیباتر این پروژه نیاز به همراهی و همدلی با مردم ساری داریم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 ارديبهشت 1391
باز هم معلوم نيست دستهاي پشت پرده چه كساني اين بار بر دنياي آرزو وصله زدند!!
شهردار هم كه به جاي سركشي به محلات فقط مياد كلنگ ميزنه . جمع كنيد آقا معلوم نيست با كدوم پول بيت المالي داريد از اين كارها مي كنيد . تمام دنيا رو داريد ميفروشيد .دنياي آخرت شما ها چي ؟‌ واي به حال دنياي آرزو .

شمال نيوز . خيلي دوست دارم ليست سهامداران و درصد سهام دنياي آرزو را در بياريد بذاريد اينجا .
نا شناس 3 خرداد 1391
اين پروژه اصلن پروانه ساخت و مجوز كاربري زمين نداره . جالبه كه شهرداري متخلفه!
نا شناس 9 خرداد 1391
اگه شما بزارین ۱ کار درست انجام بشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.